Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





czwartek, 2 lutego 2012

2.02


Od wczoraj sa u nas ciocia Asia z Oliwka i ciocia Aga z Ernim.Odwiedzily nas w swoim urlopie.Szymek ma towarzystwo dzieciaczkow.Dzis wybralismy sie na dluzszy spacerek do babci Krysi.Mrozik mocny ale dalismy rade.Szymek sie troszke dotlenil.Stan jego jest dobry.O dzis zaczelismy rechabilitacje i bedzie nas odwiedzac "ciocia"Edyta.Licze na to ze jak sie wzmocnia miesnie nozek uda sie wkoncu stanac na nozkach i przejsc chociaz kawalek pokoju.Jutro wybieramy sie do dentysty zaplobowac zabka,aby zapobiec przed bolem.Zobaczymy jak nasz maly synek sie spisze,chociaz nigdy sie nie bal dentysty.Zawsze byl dzielny

Dostalam dzis esa o mamy Macka.Jego stan z mojego punktu widzenia neurologicznego tez jest bardzo zly.Codziennie boli go glowa a wczoraj juz mial zawroty.

A Szymek walczy z choroba juz 7 miesiecy i tylko 2 razy lekko zabolala go glowka w nocy.Jest w walce choroby dzielny,nie skarzy sie na nic.Nigdy nie zapytal o wzrok-tylko koledzie powiedzial do ksiedza ze jak wroci do normy to bedzie widzial.

Zmeczony po calym dniu spi moje malenstwo juz od 20.I tak przesypia mi 3 pelna noc.

Ciocia Szymka -Ela jest po ciezkiej operacji a do tego dzis ma swoje urodzinki.Wiec ciociu zyczymy ci duzo zdrowia i spelnienia tego twojego MARZENIA

3 komentarze:

  1. Widzę Kochani,ze mróz Wam nie straszny.Szymon jest bardzo dzielny,mam wielka nadzieję,ze nabierze sił i będzie zdrowy.Pozdrowienia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za odwagę spacerowania w taki mróz. ja się dzisiaj nie odważyłam.Dzielny chłop z Ciebie Szymon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymek Jest Pani Moniko wyjątkowym dzieckiem sam fakt,że tak spokojnie podchodzi do choroby, pomimo,że i Jemu jest czasami ciężko,ale jeszcze Pani nie napisała,że Szymuś się skarży na swój los ,na pewno Jesteście dumnie ,że Macie tak dzielnego,wspaniałego Synka Pani Moniko paczuszka do Szymusia poszła już,najpóżniej to poniedziałek,wtorek,chyba że jutro już będzie.Kartka do Bartusia również poleciała,tylko mam prośbę jakby Pani mogła dać mi znać czy Bartuś dostał karteczkę,chodzi mi o to ,że Pani która przyjmowała paczkę i kartkę,sama miała nakleić znaczek,zawsze ja to robiłam,a dopiero rzucałam do skrzynki na poczcie,a teraz jakoś tak dziwnie.Przesyłka powinna do Szymusia dojść bo mam pokwitowanie,zresztą bardzo bym chciała,żeby się ucieszył.Na razie nie ma mnie na M.P,ale jak tylko będę mogła pisać to będę zaglądać do Szymonka.W tej chwili muszę się troszkę otrząsnąć po Michałku.Proszę uściskać Szymonka.SZYMUNIU SPOKOJNEJ NOCKI CI KOCHANY ŻYCZĘ.

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...