Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)

 photo 1-1177_zps00e91264.jpg

sobota, 26 listopada 2011

W domku

Witam.Szymel wrocil wczoraj bardzo ale to bardzo slaby.Tato musial go prowadzic bo nie mial sily isc po 6 godz jezdzie.
Teraz spi mimo iz jest juz 12.Obudzilam go aby zjadl snaidanie i zjadl.Az mnie cieszy ze wkoncu cos je i nie trzeba sie tym martwic.
Zanim usnol zrobilam mu z Ola fotke,mozecie zobaczyc jak ona sie zmienial.
Teraz spi obok siebie.Slodziaki moje
Photobucket
Na 14 idziemy na ur.Oliwki-Szymka siostry ciotecznej ,mam nadzieje ze bedzie mial troszke sil abysmy pojechali
Milego dnia

wtorek, 22 listopada 2011

6 blok chemii

Szymek jest w Warszawie ale jego stan jest zly,zostala mu zmieniona chemia bo tamta ostatnia nie wiem okazla sie moze za mocna.
Choroba coraz bardziej go poglebia,bardzo schudl,ciagle spi,slaby jest,trzeba nawet pomagac mu w najprostszych czynnoscicach.
Pol dnia juz rycze myslac ze moge go stacic
Dostanie jeszcze jedny blok chemii i po swietach bedzie mial robiony rezonnas i po nim sie okaze czy beda Szymka leczyc czy juz nic nie beda w stanie zrobic.
Tak mi juz za nim teskno
Musialam wam to napisac bo wiem ze kazdy sledzi jego zdrowko
Na oddziale odwiedzial ich aktorka Fraszynska
Photobucket
Photobucket
Photobucket

poniedziałek, 21 listopada 2011

6 Blok chemii

Witam
wkoncu docieram do was z dobrymi wiadomosciami
Szymka wyniki podniosly sie tak wysoko ze nigdy tak nie bylo i sama pani z laboratorium zglupiala i sprawdzala czy sa poprawne
WBC Z 1,00 podnioslo sie az do 4,6
wow nigdy takich nie mial odkad ma robione wyniki
Wiec jutro wyjazd na 6 dni do Warszawy na chemie
idziemy sie pakowac do milego

czwartek, 17 listopada 2011

Dzis planowo Szymek powinien zaczac kolejny blok chemii ale wyniki sa zbyt slabe aby zaczac podawanie chemii
W pn mamy zrobic powtorke wynikow i zobaczymy co dalej.
Wierze ze juz bedzie dobrze bo wrocil mu apetyt i co nie co juz cos podjada.

niedziela, 13 listopada 2011

Szymek na planie programu MAM TALENT

Dzieki cioci Beti i jej pomyslowi Szymon mial okazje pojechac do Warszawy na program MAM TALENT
tam od godz 14 Marcin Prokop pooprowadzal go po calym studiu,pokazal jak co tam wyglada.O 16 obejrzeli probe generalna a po niej Szymi poszedl na godz sie przespac bo bardzo byl zmeczony.Przed godz 19 spotkal sie z Agnieszka ,Malgosia i Piotrem.
O 20 mial ogladac program na zywo ale zmeczenie dalo swoje i poszedl spac a tata z ciocia i Oliwka zostali na widowni.Po calym programie ,powrot do domu gdzie byli o 3 nad ranem.
Super przezycie i wycieczka byla dla Szymka

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

piątek, 11 listopada 2011

Witam wieczorkiem.Dzis Szymka siotre i jego odwiedzily ciotki z Elblaga
tak nam minol w ich towarzystwie milo polowe dnia.
Pozniej mielismy redaktorow z tvn 24 ktorrzy zrobili ze Szymkiem reportaz o jego marzeniu z programem MAM TALENT i jutro na 14 jada chlopaki do Warszawy na program
i zwiedzanie tv od "kuchni"
super niespodzianka i zapewnie nie zapomniana wycieczka bedzie
Nasz reportaz ktroy dzis zostal nagrany zapraszamy we środę rano w TVN w programie
DZIEŃ DOBRY TVN

wtorek, 8 listopada 2011

Photobucket
Szymi fizycznie jest taki nadal oslabiony,ale motywuje go do jakis prac,malo mi jada prawie wogole,ale daje mu nutradrinki aby mial dzienne zapotrzebowanie.
Mamy maly metlik w glowie czy wynik diagnozy Szymka jest dobry wystawiony przez Wawe-szczegoly podam wam jak juz cos bede wiedziala wiecej

niedziela, 6 listopada 2011

Dzis Szymka odwiedzil nietypowy znajomy
i dzielnie go wziol na rece

Photobucket
Szymi nadal oslabiony ale dzis wkoncu cos zjadl,malo ale cosik
Dzielnie opiekuje sie siostra z ktora juz byl na spacerze

Photobucket

czwartek, 3 listopada 2011

Witam po dluższej przerwie.Tak szczerze nie mam ostatnio czasu usiasc i cos napisac ale wiem ze duzo osob zaglada do nas codziennie wiem chce nadrobic ostatni tydzien.
Szymi przez 6 dni spedzil w CZD na kolejnym bloku chemii ktory zniosl nie zadobrze,wymioty i oslabienie ,ale dostaje indywidualna agresywna chemie i ona tak na niego dziala.Bedac tam ja ur.coreczke Ole.Wiec Szymi zostal starszym bratem

Photobucket
Wracajac 1 listopada do domku my z OLcia czekalismy na niego juz tez,pani doktor wyposcila nas do domku aby Szymi nie byla sam.
Takze od tego dnia nasza rodzinka jest juz cala w komlecie.Od dnia przyjazu Szymi czuje sie oslabiony ,dzis wiekszosc dnia mi wymiotowal ale tlumacze sobie ze dziala chemia pozytywnie.
To tak w skrocie co u nas.
Pozdraiwam zagladajacych do nas

wtorek, 1 listopada 2011

"ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI, BO TAK SZYBKO ODCHODZĄ."


"Kochany człowiek nigdy nie umiera.Żyje wciąż w myślach,słowach i wspomnieniach"
Swiatelko Pamiet dla wszystkich Aniolkow tych malych i duzych ktorych juz nie ma z nami
..........)...ŚWIATEŁKO
.........(,)..DLA WSZYSTKICH,
......._'\!/'_..KTÓRZY ODESZLI
.......(""""")...
....ڿڰۣڿ❀❤❀ڿڰۣڿ.

"ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI, BO TAK SZYBKO ODCHODZĄ."

Zapal świeczkę, za tych których zabrał los,


"...nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych..."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...