Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)

 photo 1-1177_zps00e91264.jpg

sobota, 31 grudnia 2011

Spacer

Dzis taka piekna byla pogoda ze z oporami Szymka zabralam go na spacer.Bylo mu ciezko bo nozki juz dawno nie pokonaly takiej trasy.Ale dal rade.Przy okazji spotkal sie z kolegami.
Na podworku najbardziej uradowany byl Pusio-pies Szymka


PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Żegnamy Stary Rok 2011

Dzis osttani dzien roku jak dla nas najgorszego.Oby ten nowy rok przyniosl nam jakas nadzieje na lepsze jutro

Nadchodzący Nowy Rok to nie tylko okres radości,
Ale również zadumy nad tym, co minęło i nad tym, co nas czeka.
Tak więc dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro życzę wam
SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

Dziekuje wszystkim ktorzy od pol roku sledza zmagania Szymka z choroba,za wsparcie duchowe i finansowe.Dzieki wam jeszcze jakos funkcjonuje wiedzac ze nie jestem sama.Choc musze przyznac ze duzo osob przez chorobe syna odsunelo sie od nas,myslac ze nie wiadomo jaka pomoc bysmy od nich oczekiwali.Dziekuje Madzi za odwiedzimy z Danielem i Iza i za cudowne prezenty.Tak szczerze nawet na nie zasluzylismy

E-cioci Beti z Niemiec bardzo dziekujemy za duzaaaaaaaaaa pake.Bedzie cio chrupac a dusko bedzie nam rosnac.Za kilka dni lecimy do Wloch,z nadzeieja ze bedzie wsio dobrze.Ze tamtejsi lekarze zrobia wszystko co w ich mocy.Pani Joli ze Sztumu dziekuje za dzisiejszy przekaz.Jest pani dla mnie wielka ze nie znajac nas ,tak dobrze ofiarowala nam pomoc.Pani Beacie za uzbieranie duzej kwoty pienieznej na wylot i leczenie dla nas .

Duzo mogla bym tu wymieniac osob ktorym chciala bym podziekowac,ale mamy na to specjana zakladke gdzie wpsiuje kazdego.

DZIEKUJE ANI ZA POMOC I DUZE ZAANGAZOWANIE W POMOCY WE WLOSZECH


(.•´`*.** SZCZĘŚLIWEGO
*.***´¨) NOWEGO 2012 ROKU!
.•´,•*´¨)¸.•*¨)**
¸.•´¸**.•*´¨)**
(¸**.•´ (¸.•` * ¸.**•´¸.•*´¨)**
......\~~~~~/.....\~~~~~/
.......\~~~~/.......\~~~~/
........\~~~/.........\~~~/
.........\~~/...........\~~/
..........\~/.............\~/
...........||...............||
...........||...............||
...........||...............||
......./****\........../ ****\.
*”~~”*°•._~”*°••°*”~_.•*”~~”*°


wtorek, 27 grudnia 2011

Nasze plany

Kochani 8 stycznia lecimy do WŁOCH

bedziemy u dobrych duszek w Valperga

a szpital gdzie bedzie leczony Szymek to

http://www.oirmsantanna.piemonte.it/site/

Dzie pozalatwialam podstawowe papierkowe sprawy

i tylko czekac dnia wylotu

a bardzo sie go boje eh

poniedziałek, 26 grudnia 2011

1% Podatku

Już niedługo będziemy rozliczać się z fiskusem za rok 2011. Proszę przekaż swój 1% podatku na dobroczynność. Dla nas to niewiele a dla potrzebującego to wielka pomoc i szansa na lepsze życie! 1% ze 100 złotych to 1 złotówka! Możesz przekazać ją choremu na Guza Mózgu Szymonowi Gacioch, pomagając mu w leczeniu i rehabilitacji ,której potrzebuje

KRS 0000037904

Koniecznie wpisując : SZYMON GACIOCH 15019 .
Sam zadecyduj na co idą Twoje podatki..

Photobucket

niedziela, 25 grudnia 2011

Czas świat

U nas świeta przebiegaja spokojnie i rodzinnie.Szymek dostal bardzo duzo prezentow a najbardziej zadowolony jest ze slodyczy.Odwiedzil go nawet mikołaj heh niby prawdziwy.Ale dotykiem zbadal brode i odziwo nie odkleila sie wiec moze byl prawdziwy...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
U nas wczoraj o 20 w kosciele odbyla sie pasterka dla dzieci a oprocz tego byla to tez msza za Szymka.Bylo pieknie,na kazaniu ksiadz zwolal dzieci pod szopke i tam rozmawial z nimi o swietach ale zapytal tez dzieci o kogo dzis sie modlimy,przypomnial im ze o Szymka.Zawolal Szymka do siebie( bo zabralam go na msze aby i on sie pomodlil o swoje zdrowko),podano mu krzeslo aby bylo mu wygodnie i dalej odbywalo sie kazanie wraz z modlitwa za chore dzieci.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Wigilie i pierwszy dzien swiat spedzilismy u dziadkow w Elblagu,jutro zas w planach mamy wyjazd do rodzinki do Pruszcza.

Nie wiem czy kiedys tu pisalam ale mamy dobre dusze ktore pomagaja nam w zalatwieniu Szpitala we Wloszech i na dzien dzisiejszy po Nowym Roku lecimy na leczenie.Tu w Polsce juz nas nie chca bo jak mowia nic nie pomaga wiec musimy szukac pomocy za granica.

Jesli to czytacie to prosze dzis o pomoc dla nas na pobyt tam,kazda zlotowka bedzie dla nas cenna choc wiem ze za pieniadze zdrowia nie kupimy ale pobyt za granica wiaza sie z kosztami.

Spowodu braku czasu na pisanie apeli ,moge tylko tu was poprosic o jakies drobne wplaty na Szymka Konto Fundacji

dane znajdziecie w zakladce Jak pomóc

piątek, 23 grudnia 2011

Pomoc dla Gabrysi w spelnienu marzenia


Kochani sama potrzebuje pomocy ale nie jestem obojetna tez na krzywde innych...Gabrysie poznalismy na oddziale,zaskarbila sobie moje serce tak ze moja siostra juz 3 krotnie wysylala jej male upominki przydatne do szpitala.Dostalismy od niej przesliczna karteke swiateczna z plyta kolend.Na stronce FUNDACJI MAM MARZENIE jest bardzo skromne marzenie jej

mojego Szymka sie spelnilo i bardzo bym chciala aby i tu znalazl sie ktos kto podaruje Gabrysi jej marzenie

Chciałaby mieć własny pokój, żeby swobodnie rozmawiać z przyjaciółmi o swoich sekretach…

http://www.mammarzenie.org/marzyciel/9197,13,urzadzenie-i-umeblowanie-pokoju

Wczoraj ok 22 na tvp.1 w programie SPRAWA DLA REPORTERA ukazal sie o niej reportaz

prosze obejrzyjcie i sami zobaczie jakie wielkie serce ma rodzina Gabrysi jak ona sama

2. Sprawa Gabrysi chorej na nowotwór, która wraz z rodzicami i rodzeństwem mieszka w bardzo trudnych warunkach mieszkaniowych. Dziewczynka marzy o własnym pokoju.

ja sobie mowie ze mam ciezko ale wiem ze sa ludzie ktorzy maja o wiele gorzej i ja jak moge tak prosze dla nich o pomoc a sama pomagam na ile moge


czwartek, 22 grudnia 2011

Msza w intencji Szymonka

Kochani.24 grudnia godz 20 -Pasterka dla dzieci w kościele w Starym Targu będzie msza w intencji Szymonka o jego zdrówko.Ci którzy mogą zapraszam serdecznie

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Witam ciocia Iza,jak milo ze sie o nas pytasz:-)
ale jak nic nie pisze to znaczy ze jest dobrze i oby nigdy nie bylo gorzej.Szymek jest juz pod opieka hospicjum.Przyjezdza do nas 2 razy w tyg.przesympatyczna siostra zakonna Dolores.Dostal od nich na mikolaja radiomagnetofon i autko sterowane.
Przydatny prezent bo jak wzrok szwankuje to sluchany sobie na nim bajek.
Moze ma ktos takie nie potrzebne bajki do sluchania na radiomagnetofon?
chetnie przyjmniemy
Wczoraj nasza mala Olcia miala chrzest

Photobucket
A dzis milo spedzilismy czas na klasowej wigilii.Tak dawno Szymi nie byl w szkole a dzieciaki go nie widzialy.Dostal od swojej klasowej sympati wlasnoreczna bombke,jak milo ze ona jeszcze o nim pamieta.
a ty z najukochansza pania Bozenka

Photobucket
i swoja klasa
Photobucket

a to duza juz siostrzyczka Oluska
Photobucket

środa, 14 grudnia 2011

http://marzycielskapoczta.pl/szymon-gacioch/

Photobucket
zachecam odwiedzajacych do napisania listu albo wyslania kartki do Szymka
sami zobczie ile ich dostaje
za Szymkiem sa dwa plakaty serialu PIERWSZA MILOSC I KIEPSCY
dziekujemy ze oni tez o nim pamietaja

wtorek, 13 grudnia 2011

Fundacja Mam Marzenie!

Od operacji Szymka 13 lipca powiedzialam sobie ze od dzis "13" jest dla mnie szczesliwy
i tak zobaczcie dziś 13 grudzień
Fundacji Mam Marzenie! spelnilo marzenie Szymka

Photobucket
Photobucket



http://www.mammarzenie.org/marzyciele/3931-Szymon/

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Powrót do domku

My juz w domku bylismy o 6 rano,odespalismy do poludnia.Byla u Szymka pani nauczycielka w odwiedzinach i nowe panie pielegniarki ktore beda sie opiekowac teraz Szymkiem
Godzinke temu wrocilismy z masazyku od pani i Szymek juz spi.

WTP- Cipen -Dla ciebie Szymon


PRZESLICZNA PIOSENKA DEDYKOWANA DLA SZYMKA-BARDZO DZIEKUJE

sobota, 10 grudnia 2011

Kolega Marcin

A to oddzialowy kolega Marcin ktory tak samo jak Macius leczy sie z nami od poczatku
Bardzo zaprzyjaznilam sie tez z jego mama i szkoda ze juz nie bedzie nam dane sie nigdy spotkac


PhotobucketPhotobucket

piątek, 9 grudnia 2011

Piątkowy dzionek

Szymek dziś wkońcu obejrzał swój serial Pierwsza Miłość.Jaką dla mnie to radość bo wiem że wkońcu wrócił mu wzrok.Teraz leży i ogląda film na tvn a ją mogę napisać co u nas.Dzień minął bardzo fajnie bo było troszkę atrakcji.Ubieralismy swietlicowa choinkę,już było czuć magię świat:)
Photobucket
później przyszli przedstawiciele firmy Dr.Otker i dzięki ich produktom dekorowalismy sobie pierniki.Nasze wyszły pięknie.

Photobucket
Photobucket
Byli też uczniowie jednej ze szkół którzy roznosili dzieciom słodycze i podarunki,Szymek dostał misia.
Później było na świetlicy podziękowanie pani profesor za jej pracę

czwartek, 8 grudnia 2011

Fundacja Dziecięca Fantazja-Nasze dzisiejsi goście


Photobucket
Photobucket
A to nasi dzisiejsi goście.Wszyscy pochodzą z Kanady i byli z panią z Fundacja Dziecięca Fantazja.Szymek dostał od nich wymarzony prezent,ale też prezent dostała Ola.
DZIEKUJE BARDZO

U nas dobrze:)

Witamy.Pytacie co u Szymka.Dziś mogę odetchnąć z ulga i powiedzieć dobrze,Zjadł sniadanko a teraz podjada swoje ulubione chrupki i ogląda że mną Dzień Dobry Tvn.Była teraz nasza pani doktor i też powiedziała że dziś Szymek wygląda dużo lepiej niż wczoraj.
Photobucket
Photobucket
Po obiedzie mamy gości ale napisze później kto to był:)

wtorek, 6 grudnia 2011

Powrót na sale

Po 3 godz.Szymek wrócił na sale.Póki co wszystko jest dobrze ale śpi.Pewnie jutro będzie lepszy z nim kontakt
Witam w mikolajkowy dzień.Pewnie każdy dziś cieszy się tym dniem a dla nas będzie on kolejnym pamiętnym dniem.Może zacznę od początku.Szymek w sobotę stracił z nami kontakt i wezwała karetkę która zabrała nas do szpitala,oni wytransprtowali nas o 2 w nocy do szpitala w Gdańsku zaś Gdansk po rozmowach z Centrum przekazał nas tu więc po 18 samolotem przylewcielismy do Warszawy gdzie jesteśmy na onkologii.Szymek miał powikłania po chemii,spadek płytek i krwinek białych.Ale też wyszło że narasta mu wodoglowie i dziś będzie miał zabieg wstawiania zastawki.Takie mamy dziś mikołajki.
Trzymajcie kciuki za pomyślność zabiegu

piątek, 2 grudnia 2011

Witam

Wiem ze duzo osob do nas zaglada ale uwierzcie teraz majac male dziecko,nie zawsze mam czas a tym bardziej ze Szymcio tez jest malutki i potrzebuje nas rodzicow.
Co tam u nas od powrtou z CZD.
Zle wiesci takie ze Szymek jest bardzo slaby co choroba tez daje swoje i problemy z chodzeniem,potrzebuje pomocy aby moc gdziekolwiek pojsc.Z tego tez powodu aby miesnie nog sie nie zastaly do Szymka przyjezdza dwa razy w tyg.pani Iza rechabilitanktka.
Szymek mial albo mi sie tak wydawalo problemy ze wzrokiem,ale dzis wizyta u pani okulistki rozwialy moje obawy.
Dno oka jest jaknajbardziej wszyskto w porzadku,i Szymcio widzi,moze jednak mniec problemy z nazwaniem czegos,ale napewno nie straci wzroku czego najbardziej sie obawialam.Wiec dobra wiadomosc
Zrobilam tez mu dwa dni temu prywatnie rezonans bo sie obawialam ze cos zle wplywa na wzrok ale wynik i tak do konsultacji w CZD i wtedy cos sie dowem bo sam opis nic nie mowi bo ja nie znam zwrotow medycznych
Teraz zaplanowana chemie mamy na 14 grudnia ale wiadomo ze musza byc dobre wyniki,ale to za 12 dni sie okaze.

sobota, 26 listopada 2011

W domku

Witam.Szymel wrocil wczoraj bardzo ale to bardzo slaby.Tato musial go prowadzic bo nie mial sily isc po 6 godz jezdzie.
Teraz spi mimo iz jest juz 12.Obudzilam go aby zjadl snaidanie i zjadl.Az mnie cieszy ze wkoncu cos je i nie trzeba sie tym martwic.
Zanim usnol zrobilam mu z Ola fotke,mozecie zobaczyc jak ona sie zmienial.
Teraz spi obok siebie.Slodziaki moje
Photobucket
Na 14 idziemy na ur.Oliwki-Szymka siostry ciotecznej ,mam nadzieje ze bedzie mial troszke sil abysmy pojechali
Milego dnia

wtorek, 22 listopada 2011

6 blok chemii

Szymek jest w Warszawie ale jego stan jest zly,zostala mu zmieniona chemia bo tamta ostatnia nie wiem okazla sie moze za mocna.
Choroba coraz bardziej go poglebia,bardzo schudl,ciagle spi,slaby jest,trzeba nawet pomagac mu w najprostszych czynnoscicach.
Pol dnia juz rycze myslac ze moge go stacic
Dostanie jeszcze jedny blok chemii i po swietach bedzie mial robiony rezonnas i po nim sie okaze czy beda Szymka leczyc czy juz nic nie beda w stanie zrobic.
Tak mi juz za nim teskno
Musialam wam to napisac bo wiem ze kazdy sledzi jego zdrowko
Na oddziale odwiedzial ich aktorka Fraszynska
Photobucket
Photobucket
Photobucket

poniedziałek, 21 listopada 2011

6 Blok chemii

Witam
wkoncu docieram do was z dobrymi wiadomosciami
Szymka wyniki podniosly sie tak wysoko ze nigdy tak nie bylo i sama pani z laboratorium zglupiala i sprawdzala czy sa poprawne
WBC Z 1,00 podnioslo sie az do 4,6
wow nigdy takich nie mial odkad ma robione wyniki
Wiec jutro wyjazd na 6 dni do Warszawy na chemie
idziemy sie pakowac do milego

czwartek, 17 listopada 2011

Dzis planowo Szymek powinien zaczac kolejny blok chemii ale wyniki sa zbyt slabe aby zaczac podawanie chemii
W pn mamy zrobic powtorke wynikow i zobaczymy co dalej.
Wierze ze juz bedzie dobrze bo wrocil mu apetyt i co nie co juz cos podjada.

niedziela, 13 listopada 2011

Szymek na planie programu MAM TALENT

Dzieki cioci Beti i jej pomyslowi Szymon mial okazje pojechac do Warszawy na program MAM TALENT
tam od godz 14 Marcin Prokop pooprowadzal go po calym studiu,pokazal jak co tam wyglada.O 16 obejrzeli probe generalna a po niej Szymi poszedl na godz sie przespac bo bardzo byl zmeczony.Przed godz 19 spotkal sie z Agnieszka ,Malgosia i Piotrem.
O 20 mial ogladac program na zywo ale zmeczenie dalo swoje i poszedl spac a tata z ciocia i Oliwka zostali na widowni.Po calym programie ,powrot do domu gdzie byli o 3 nad ranem.
Super przezycie i wycieczka byla dla Szymka

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...