Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





wtorek, 6 marca 2012

Nasze slońce zgasło




Nasz mały Szymyś powiększył grono aniołków

Odszedł dziś o 10.15

72 komentarze:

  1. On zawsze będzie z Wami Moniko. Zawsze bedziesz czuła jego obecność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani, tak bardzo mi przykro :( Tak bardzo... Żegnaj, kochany skarbie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Całym sercem jestem z Wami ....
    Szymonku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (*)(*)(*)(*)


      „Można odejść na zawsze, by stale być blisko”
      ks. Jan Twardowski

      Usuń
  4. Tak mi przykro...
    Zegnaj Szymusiu.. :(

    Mariola i Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  5. odszedłem
    ale jednak żyje
    w waszych myślach ,wspomnieniach
    w waszej miłości
    w Twoim rozdartym na pół sercu
    i choć już nigdy nie usłyszysz
    kocham Cie mamo
    będę Cię kochał miłością wieczna
    taką jak Twoja



    Moniczko ..nie wiem co napisać..
    jetem z Wami i tułam mocno do serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo nam przykro, jesteśmy z Wami całym sercem.
    Pamiętamy w modlitwie!
    Rodzice Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Pani chyba najsilniejszą kobietą, jaką kiedykolwiek spotkałam...Tak strasznie boli, kiedy małe serduszko przestaje bić...Łączę się z Państwem w bólu...Będę pamiętać w modlitwie...

    OdpowiedzUsuń
  8. SZYMULKU ODPOCZYWAJ [*] Żegnaj, będziemy o Tobie pamiętać[*] [*] [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak trudno coś napisać... Łączę się w bólu i życzę dużo siły w tych trudnych chwilach! Przytulam - Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. (*) Żegnaj Szymusiu.
    Dzielnie walczyłeś...
    Teraz odpoczywaj w pokoju...
    :((

    OdpowiedzUsuń
  11. ***** [*][*][*] ***** Julek

    OdpowiedzUsuń
  12. Śpij spokojnie Szymonku,byłeś najdzielniejszy! Do zobaczenia po tamtej stronie.Kochani Rodzice,trzymajcie się! Już nic Go nie boli,tam jest zdrowy i silny jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ludzie, których kochamy, zostają na zawsze, bo zostawili ślady w naszych sercach"

    odpoczywaj w pokoju Szymonku (*)
    byłeś bardzo dzielny,
    teraz już nie cierpisz
    Moniko mocno tulam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymusiu Kochany, odpoczywaj w pokoju(*)
    Zawsze będziemy o Tobie pamiętać.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymusiu kochany [`] Do końca dzielnie walczyłeś. Nadal będziemy o Tobie pamiętać. Mamusia na Ciebie będzie mówić Księciunio i dla nas wciąż nim będziesz. Odpoczywaj w pokoju.
    Moniko szczere wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak strasznie mi przykro:(
    Moniko lacze sie z Wami w bolu
    Szymonku odpoczywaj w pokoju(*)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wiem,że to nie tak miało być,nie tak :(

    Tak bardzo mi przykro[*]

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pisałam chyba nigdy, może kiedyś, nie pamiętam. Ale byłam, czytałam, modliłam się, trzymałam kciuki. Teraz też się modlę o spokój jego duszy, o Was Rodziców, o Szymusia małą Siostrzyczkę. Myślami jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moniko tak mi przykro [****] .Wiem jedno ,że niczego nie możesz sobie zarzucić zrobiłas wszystko co w Twojej mocy .Byłas bardzo dzielna .

    Szymek pozostanie na zawsze w Waszych sercach
    "Bo nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych"

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochani przyjmijcie wyrazy glebokiego wspolczucia :(
    Szymonku spoczywaj w pokoju serduszko [*][*][*]

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę uwierzyć,nie mogę się otrząsnąć :( To wstrętne choróbsko zabrało to dziecko w tak krótkim czasie.:( Różne przekleństwa cisną mi się na usta,ale powiem tylko WSPÓŁCZUJĘ z całego serca.Odpoczywaj Aniołeczku,nie tak miało się to skończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHANI RODZICE SZYMONA TAK NAM PRZYKRO WYRAZY GŁĘBOKIEGO ŻALU I WSPÓŁCZUCIA JESTEŚMY CAŁY CZAS MYŚLĄ I MODLITWĄ Z WAMI tata MISIA.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szymku - śpij spokojnie kochanie.
    Jesteśmy z Wami - w bólu i modlitwie.
    Vjolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymonku śpij spokojnie (*)
      to nie tak miało być.... strasznie mi przykro...

      Usuń
  25. Składam ogromne wyrazy współczucia i kondolencje. Wszyscy jesteśmy świadomi, że Szymon jest już w miejscu gdzie nie ma cierpienia i bólu. Wiemy również, że kiedś z nim spotkamy się wszyscy razem i szczęśliwy chłopczyk wyjdzie nam na powitanie. Zapamiętajmy go takim jakim był: wesoły, pogodny pełen dziecięcych przygód, prawdziwym przyjacielem, wspaniałym dzieckiem, wspaniałym synkiem, wnuczkiem i kolegą. Pamiętajmy go pełnym życia bo on już jest znowu taki sam patrzy na nas i prosi o modlitwę za niego oraz za inne dzieci. Pamiętajmy jego dobre uczynki i psoty wspominajmy go tak jak by był tylko na spacerze, cieszmy się że jest mu dobrze, że swoje NA ZIEMI wycierpiał a teraz ma RAJ o wiele wspanialszy! Wspominajmy Go tak żeby zawsze był między nami... bo On jest i patrzy na nas, przechodzi między nami i uśmiecha się do nas, pomaga nam w tej trudnej chwili... a teraz pozwólmy mu pojednać się z Bogiem z honorem, spokojem, modlitwą On za to okaże nam wielką wdzięczność! Nie przeszkadzajmy mu w tym nie płaczmy bo on już jest w tym LEPSZYM ŚWIECIE, niech będzie szczęśliwy.
    (koleżanka opowiedziała mi KIEDYŚ podobną historię:
    kobieta bardzo płakała po stracie dziecka,
    w nocy gdy spałą przyszła do niej córeczka i powiedziałą
    "mamo czy wiesz jaki ciężar mi sprawiasz? ciągle płacząc nie pozwalasz mi być szczęśliwa, nie pozwalasz mi odejść..."
    po śnie kobieta zaczęła się modlić mniej płakała , wspominała dziecko z pogodą ducha,po jakimś czasie córka przyśniła się po raz kolejny :jak w słonecznej szacie odwruciła się do matki i uśmiechem podziękowałą.)
    to prawdziwa historia ludzie musimy być silni. Ja już się za Niego modlę...
    ON JEST SZCZĘŚLIWY

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam tę opowieść
    to jest podobno bardzo ważne dla duszy dziecka

    DRODZY RODZICE JESTEŚMY Z WAMI ŁĄCZYMY SIĘ DUCHOWO, MODLIMY SIĘ ZA WASZEGO ANIOŁKA ZA SIŁY DLA WAS, TAK BARDZO NAM ŻAL TRZYMAJCIE SIĘ Z WYRAZAMI WSPÓŁCZUCIA
    MARIANNA Z RODZINĄ

    OdpowiedzUsuń
  27. Spij malutki Aniołku [*]
    Tak bardzo mi przykro .Myślami I MODLITWA jestem z Wami.

    Nie płacz kochana Mamo
    ja patrzę na Ciebie co rano.

    Jak tylko oczka otworzę
    i skrzydła anielskie rozłożę
    to zaraz lecę do Ciebie
    pomimo, że jestem tu - w Niebie

    Lecę, by Ciebie utulić,
    do serca mego przytulić
    głaskać Twe włosy rozwiane
    i skleić serce złamane.

    I znajdziesz mnie w listku na drzewie
    I wiatru ciepłym powiewie
    I w jasnym słońca promieniu
    I w ptaku co siadł na ramieniu.

    W tatrach i szumie morza
    W tęczy łuku, barwnym jak zorza
    W tatusia czułym uścisku
    Bo jestem tak bardzo blisko...

    I śpiewam Ci liści szelestem
    I kocham - przy Tobie jestem
    W zachodzie i wschodzie słońca
    Ja będę z Tobą do końca...

    OdpowiedzUsuń
  28. Współczujemy Wam z całego serca..
    Spoczywaj w pokoju, Szymuniu
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  29. Śpij spokojnie Aniołowie na górze się Tobą zaopiekują

    OdpowiedzUsuń
  30. przykro mi, tak bardzo mi przykro, że ta straszna choroba znowu wygrała:( zabrała mi kiedyś Mamę, teraz zabrała małego chłopca... Moniko, bardzo wam współczuję... ale kiedyś jeszcze się spotkacie, kiedyś...
    |*|

    OdpowiedzUsuń
  31. Spij mały aniłeczku .Przykro mi bardzo.Wyrazy spółczucia.

    Gwiazdę na niebie - promyk nadziei, ach...jak ich wiele
    blask słońca - ciepło dla mnie od Ciebie
    księżyc, bym zawsze drogę mogła odnaleźć
    błękitne chmurki - namiastka Twych oczu
    zapach konwalii - skóry Twojej świeżość
    tęcza - obrazek barwny na niebie, z cudnym podpisem "Mamo dla Ciebie".
    Dziecino moja, tyle mi dajesz,
    za to mą miłość odwieczną dostajesz
    uśmiech na co dzień też będzie w odwdzięcz,
    choć serce krwawi, choć puste ręce...
    Wiesz, ja poczekam, ja będę cierpliwa,
    wiem, tam Ci dobrze, tam jesteś szczęśliwa.
    Pogodzić się z losem podstępnym mi trzeba,
    daleki mi jeszcze bilet do bram nieba.
    Lecz dziękuję ze wszystko czym mnie zbliżasz do siebie,
    dziękuję za słońce, za gwiazdy na niebie
    I czekam w tęsknocie na nasze spotkanie, gdy wieczność
    naszą wspólną drogą się stanie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Szymuś- śpij spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyrazy szczerego współczucia Najbliższym, jestem i ja z Wami w tych trudnych chwilach...
    Księciuniu, dzielnie walczyłeś, spoczywaj w pokoju [*]

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem z Wami, od początku kiedy tylko mogłam zaglądałam do Was,
    kiedy bylo dobrze i źle, ale dziś nie wierzę, po prostu nie wierzę że to już koniec tej walki, że koniec ;( ;( :( [*]
    SZYMONKU SPOCZYWAJ W POKOJU ANIOŁKU.. :((

    Rodzinko Szymona, choć nie dane mi było poznać Was i Waszego Skarba osobiście - wiem i wierzę że jesteście wspaniałymi ludźmi, JESTEM Z WAMI. CIĘŻKO :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Siły w przetrwaniu tych ciężkich chwil smutku i żałoby, przesyłają ... OLA MARCIN I HELENKA Z WARSZAWY

    OdpowiedzUsuń
  36. http://img690.imageshack.us/img690/5228/dlaszymka.jpg
    Mój przyjacielu Szymusiu
    przeszłam z Tobą
    kawał życiowej drogi ...
    Mój przyjacielu
    byłeś wtedy gdy
    świat wydawał mi się zły...
    Mój przyjacielu
    byłeś jak plaster
    na krwawiące rany...
    Mój przyjacielu
    uśmiech to Ty
    radość to Ty
    szalone chwile to Ty
    niedojrzałych owoców smak
    to też Ty
    nieprzespane noce to Ty

    Mój przyjacielu
    zagościł u Ciebie rak
    walczyłeś z nim do smaego konca
    jednak sprawił
    że poszybowałeś
    w błękitne chmury
    A mnie świat bez Ciebie
    wydaje się taki smutny
    i taki ponury...

    żegnaj mój przyjacielu
    takich jak Ty nie ma wielu
    takich jak Ty się nie zapomina
    po takich ludziach jak Ty
    zostaje na zawsze w sercu ślad...
    żegnaj mój przyjacielu
    To Dla Ciebie Nasz Kochany Skrzaciku [*] spij w pokoju [*]
    Pani Moniko, Panie Slawku.Mala OLenko Glebokie wyrazy wspolczucia
    Pani Moniko i Panie Slawku Jestescie Wielcy !!!!!! NIech Was Szczescie Nieomija i Da Szczescie Radosc i Zdrowie Na DLugie Lata... z Wyrazami Szacunku ....Beata z MP

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymonku spoczywaj w pokoju[*] Rodzino Szymona przyjmijcie wyrazy wspolczucia,jestesmy z wami:(((

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymku Jesteś już tam gdzie my jeszcze zmierzamy. Przytul do serca swoich rodziców i siostrzyczkę.
    Patrz na nas z nieba i czuwaj...czuwaj nad swoją kochaną rodziną.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Skończyła się Twoja Ziemska wędrówka waleczny Szymonku...
    Byłeś N I E S A M O W I T Y, zarówno Ty jak i Twoi kochający Ciebie Rodzice.
    Całej Twojej Rodzinie w tym trudnym czasie zyczę ukojenia, spokoju...

    OdpowiedzUsuń
  40. SZYMUŚ [*]
    ;(((

    ŚPIJ SPOKOJNIE ANIOŁKU .

    PRZEMEK - Z PAMIETAJMY.COM.PL

    OdpowiedzUsuń
  41. Szymusiu Skarbie juz nic Cie nie boli.teraz zostal tutaj bol i zal ze Ciebie nie ma juz z Nami.Wyrazy wspolczucia dla Pani Moniko,pani Meza i Olenki :(

    OdpowiedzUsuń
  42. bark słów, ściśnięte gardło, smutek i żal...żegnaj Szymon...

    OdpowiedzUsuń
  43. Żegnaj Księciuniu [*]
    Dużo siły dla rodziców...
    Marta_Mk

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak strasznie mi przykro Olu:((
    Księciunio spij spokojnie Aniołku nasz kochany.
    Dla Rodziców wyrazy współczucia i dla całej Rodziny.
    :((

    OdpowiedzUsuń
  45. Moniko,przyjmij wraz z Rodzina wyrazy glebokiego wspolczucia.
    Szymus spij w pokoju Kochany Aniolku [*]

    OdpowiedzUsuń
  46. Żegnaj Szymonku.
    Olu - tak mi straszni przykro. Cały czas miałam nadzieję, że Szymon wyzdrowieje. Pocieszenie jedyne to to, ze juz nie cierpi. Jest wsród aniołków. Patrzy na was i napewno uśmiecha się do ciebie. Masz tam wysoko swojego własnego aniołka, który kocha ciebie całym serduszkiem. Wiem, że teraz jest ci trudno - tulam Was mocno. Myslami i modlitwą jestem z wami...
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak bardzo mi smutno. Nie mogę w to uwierzyć. Niby zdawałam sobie sprawę ze stanu Szymusia, ale żyłam jakąś złudną nadzieją. Szymuś zostanie w mojej pamięci. Agata

    OdpowiedzUsuń
  48. przyjmijcie wyrazy głębokiego współczucia, otaczam Was dobrą myślą.
    Szymon był tak bardzo dzielny, teraz odpoczywa i czuwa nad Wami.

    OdpowiedzUsuń
  49. Serdeczne wyrazy współczucia. Łączę się z Wami w bólu, wspieram modlitwą. Sił KOCHANI, CUDOWNI RODZICE, aby to wszystko jakoś przetrwać..Szymuś zabrał Miłość ze sobą tam, do Domu Pana ..śpi, nie cierpi i czuwa nad Wami.
    Babcia Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  50. SZYMUŚ TY NIE PRZEGRAŁEŚ TEJ WALKI TY JĄ WYGRAŁEŚ TYLKO PO TAMTEJ STRONIE BOISKA.JESTEŚ WIELKIM BOHATEREM I WALECZNYM DZIECKIEM,TERAZ PO TAK DŁUGIM CIERPIENIU NADESZŁA CHWILA GDZIE BIEGASZ Z NASZYMI ANIOŁKAMI CIESZĄC SIE I BAWIĄC ,NIE CZUJĄC BÓLU.SPOCZYWAJ W SPOKOJU KSIĘCIUNIU.

    NAJSZCZERSZE WYRAZY WSPÓŁCZUCIA PRZYJMIJCIE OD NAS,JESTEŚMY Z WAMI.
    JOLANTA SZATKOWSKA Z RODZINĄ.

    OdpowiedzUsuń
  51. Krótka była Twoja droga, taka była wola Boga... Śpij spokojnie Aniołku. Najszczersze wyrazy współczucia dla całej Rodziny.
    Droga Moniko, Twój kochany Synuś jest już wśród Aniołów... szczęśliwy jak nigdy dotąd. Niech ta myśl ukoi Twoje cierpienie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochani rodzice... Oby dobry Bóg złagodził Wasz ból i pomógł przetrwać razem te najtrudniejsze chwile. Jesteśmy z Wami modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wieczny odpoczynek racz mu dać ,Panie,a światłość wiekuista niechaj mu świeci.
    Niech odpoczywa w pokoju wiecznym.
    Amen

    Wyrazy współczucia dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  54. SZYMONKU BYLES DZIELNYM CHLOPCEM I WALCZYLES DO KONCA I TERAZ CZEKA CIE U PANA NASZEGO WIELKA NAGRODA,JUZ CIE NIC NIGDY NIE BEDZIE BOLALO I BEDZIESZ SZCZESLIWY PATRZAC Z NIEBA NA SWYCH RODZICOW I WIERZE ZE ZAWSZE BEDZIESZ Z NIMI I MALA SIOSTRZYCZKA OLCIA I KIEDYS NADEJDZIE TEN DZIEN ,KIEDY ZNOW SIE SPOTKACIE,SZCZESLIWI I RADOSNI OD NOWA.DRODZY RODZICE ,LACZE SIE Z WAMI W OGROMNYM CIERPIENIU.PANIE BOZE MIEJ ICH W SWEJ OPIECE

    OdpowiedzUsuń
  55. "Co Ciebie spotkało i nas nie minie
    Ty jesteś już w domu my jeszcze w gościnie"

    Rodzice, nawet nie próbuję sobie wyobrazić Waszego bólu :(
    Wspieram modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  56. Take condolences. Let him sleep in peace. Patience is a family. May God give power to parents.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szymuś powiększyłeś Grono Aniołów [*][*][*]
    wyrazy współczucia z powodu straty syna
    przeprowadziliście Szymusia na drugą stronę
    tak pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  58. Powiększył Grono Aniołków [*][*][*]
    wyrazy współczucia dla was rodzice
    którzy przeprowadziliście tak pięknie Szymusia
    na drugą stronę

    OdpowiedzUsuń
  59. Całym sercem z Wami !!! Spoczywaj w pokoju Aniołku !!!

    OdpowiedzUsuń
  60. spij aniolku spij [*]

    OdpowiedzUsuń
  61. Serdeczne Wyrazy Wpólczucia Dla Całej Rodziny. SPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI BO TAK SZYBKO ODCHODZĄ Ks. Twardowski

    OdpowiedzUsuń
  62. Odchodzisz w ciszy, choć dusze nasze
    Krzyczą niemymi słowami.
    Pomału wspinasz się ku niebiosom
    Wsparty naszymi myślami.

    Skończył dla Ciebie się Czas udręki
    drogę przebyłeś długą.
    Dawałeś siebie wszystkim wokoło
    Dziś jesteś już Pana sługą.

    W każdym z nas cząstka Ciebie zostanie,
    Każdemu dałeś coś z siebie.
    My to oddamy dalej i dalej,
    Myśląc o ludziach w potrzebie. Moniko , Tato, Olu serdeczne wyrazy współczucia,Szymek był bardzo dzielnym i wspaniałym chłopcem , modlę się za księciunia i za was. Magda z NK

    OdpowiedzUsuń
  63. śpij Szymku [*]

    Wyrazy współczucia dla Rodziny i bliskich.

    basiad

    OdpowiedzUsuń
  64. ŚPIJ SZYMKU [*]

    OdpowiedzUsuń
  65. Żegnaj Szymonku. :-( Moniko- jestem sercem przy Was. łączę się w bólu. Ela

    OdpowiedzUsuń
  66. Pani Moniko, Szymon ma najwspanialszą Mamę na świecie. Myślimy o Was i pamiętamy w modlitwach. Odpoczywaj Szymku.

    OdpowiedzUsuń
  67. Śpij Szymonku, śpij. A chóry anielskie niech Ci śpiewają najpiękniejsze kołysanki. Już Cię nic nie boli, już się niczego nie boisz....TAM nie ma łez i nie ma strachu. Do zobaczenia po drugiej stronie tęczy.

    Pani Moniko, oby Bóg dodawał Wam sił. Przytulam mocno. Też jestem osieroconą matką.

    OdpowiedzUsuń
  68. zegnaj anioleczku [*]
    justyna.

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...