Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





piątek, 10 lutego 2012

Dlaczego?

Dzisiejszy dzionek zapowiadal sie milo do chwili kiedy dostalam tel.ze w gazecie lokalnej jest apel o Szymku w ktorym pisze ...poddawany jest intensywnym zabiegom rechabilitacyjnych...

...z doskonalym skutkiem..

Hmm teraz pytanie jaka intensywna?Skoro ta rechabilitacje zalatwilam prawie 2 tyg.i w ciagu tych 2 tyg."ciocia Edyta"sama od siebie przyjezdzala Szymka troszke masowac i z nim cwiczyc.

Kiedy wkoncu juz dostalismy pozwolenie na legalna rechabilitacje od poniedzialku tego tygodnia byla u nas 3 razy ale po rozmowach powiedziala ze u Szymka dobrze aby mial ja codziennie aby byl lepszy efekt.Wiec bede w pn w Firmie ktora to zleca i poprosze o codzienna rechabilitacje.Wiec pytanie PODDAWANY JEST INTENSYWNYM..skoro Szymek dopiero ja zaczol.

...z doskonalum skutkiem... to juz totalne przegiecie !!!Dlaczego ludzie pisza nie prawde dlaczego bazuja to na chorobie mojego syna

Nikt do nas nie przyjezdza nikt nie dzwoni i nie pyta o Szymka a pisza historie wyssane z palca!!!

To juz drugi taki artykul napisany nie prawda,tamten dalam sobie na luz ale jak przeczytalam drugi wybuchlam.Nie pozwole aby ktos sobie robil reklame na nieszczesciu mojego syna.

I jedyne wyjscie napisanie w gazecie sprostowania obydwoch artykulow.Bo ludzie ktorzy to czytaja mysla ze u nas pelen luksus sie w domu dzieje a Szymek tanczy z radosci

A do wiadomosci tych ludzi to Szymek nie chodzi,nie siedzi sam.Nie widzi nie czuje smaku nie czuje wechu,ale kto to czyta bloga kto do nas pisze co u nas to zapewnie wiedza ale drazni mnie ze ludzie nic nie wiedzacy tak wymyslaja.

Powiedza ale on dobrze wyglada ,a no wyglada bo bierze sterdy ktore wiadomo daja skutek ze czlowiek tyje.No ale lepiej powiedzic ze dobrze wyglada bo napewno je jakies rarytasy heh.

Dzieki chorobie syna ucze sie jak duzo jest falszywych ludzi ktorzy oczkami swieca ci w oczy a za nami nam dup...obrabiaja.

Dzis byla u nas tez pani rechabilitantka z hospicjum ktora bedzie u nas raz w tygodniu.I to ona moze powiedziec np jaki jest stan Szymka to siostra Dolores nasza siotra z hospicjum moze cos o nim powiedziec ale jak moga mowic osoby ktore nawet nic o Szymku nie wiedza jak...?


11 komentarzy:

  1. Olcia przykro i ze kolejna niesprawiedliwosc Was dotyka.Niepopuść tego płazem,niemożna pozwolić by ktoś Waszym kosztem się bawił.Trzymam kciuki by szybko sytuacja się Wam wyjśniła

    OdpowiedzUsuń
  2. az mi się cos robi, co za bezduszność, jak można tak kłamać,żeby chociaz weszła na wasz blog to wiedziałaby jaka jest sytuacja Szymusia. Moniko trzymaj sie i walcz,jestem z Wami całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Porozmawiaj z redakcją. Nie mogą pisać o Twoim synku, nie zasięgając wiedzy u źródła, czy u Ciebie. Domagaj się sprostowania, należy się - zgodnie z prawem prasowym

    pozdrawiam ciepło
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, to takie przykre, aż łza się w oku kręci....
    Ludzka głupota nie zna granic.
    A żerowanie na cierpieniu Dziecka? to już się w głowie nie mieści!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Moniko ,nie ma co jak najbardziej Powinno się napisać sprostowanie.. A niby dla czego ktoś ma sobie robić REKLAMĘ kosztem chorego dziecka ? (kto śledzi blog Szymka wie co i jak ) Mimo Wszystko ktoś może sobie pomyśleć ,że macie miód w domu czytając taki artykuł..
    Ja pewnego dnia przeglądając internet zobaczyłam Artykuł Bardzo dziękujemy Darczyńcom Dzięki Panstwa Pomocy mała Nikola jest zdrowa i chodzi... No ja aż się zagotowałam ,bo co wychodziło że ja kłamię cały czas upieram się że moje dziecko nawet nie siedzi a tam nagle chodzi ZDROWA ! ..
    A ja kłamczucha.. Cudowne uzdrowienie ..

    Trzymam kciuki za sprostowanie jak i Za zdrówko i Rehabilitację Szymka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za bezczelność,nie mają prawa robić sobie reklamy na Szymku....Oj,nie zostawiaj tego bez echa,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ale to zycie jest podle,i ludzie robia sie coraz gorsi.jak mozna pisac takie bzdury wyssane z palca.ktos powinien zadzwonic i przynajmniej zapytac o stan zdrowia .ja tez mialam o sobie artykul w gazecie,ale pani redaktor zadzwonila do mnie ,umowilysmy sie na rozmowe i potem pisala.gdy napisala wyslala najpierw mi na email i mialam przeczytac i ewentualnie doniesc jakies poprawki lub cos zdementowac .dopiero po mojej zgodzie zamiescila w gazecie .ale tam powinien byc podpis tego redaktora ktory to pisal ,wiec ja bym zaraz zadzwonila,nie dala bym sie.juz i tak caly czas walczysz wiec powalcz jeszcze i daj im popalic.mozesz mi podac tez nazwisko tego kogos to ja swoje tez powiem ,wkurzylam sie sama a wyobrazam sobie jak ty sie czujesz.PODLOSC LUDZKA NIE MA GRANIC.CALUSKI DLA SZYMKA I DLA WAS

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Moniko Szymek powinien mieć codziennie rehabilitacje,dopiero można mówić i spodziewać się poprawy.Gazeta powinna Was przeprosić za nieprawdziwy artykuł.Niech Pani dopilnuje tej sprawy,bo tak nie może być,ale proszę wierzyć mi to wina systemu jaki jest w Polsce.Serce boli na to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KATLA to nie wina gazety ale osoby ktora kazala napisac ten artykul
      a po drugie gazeta tez powinna mnie zapytac czy zawarta tresc jest prawdziwa!
      ale po co

      Usuń
  9. TO WINA TEZ GAZETY ZE NIE ZASIEGNELA WIADOMOSCI U SAMEGO ZRODLA ,ONI POWINNI SIE OSTRO TLUMACZYC I PRZEPROSIC ZA TO WSZYSTKO A W ZAMIAN ZA ZADOSC UCZYNIENIE REDAKCJA POWINNA CI POMOC W RECHABILITACJII SZYMKA ,JA W TEJ CHWILI O TO BYM WALCZYLA.NIE DAJ SIE OMAMIC ,ONI NIE MIELI PRAWA PISAC CZEGOKOLWIEK BEZ TWEJ WIEDZY

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniuś to Ty sama wiesz najlepiej co jest dobre a co nie dla Twoich ukochanych dzieciaczków, to Ty z nimi jesteś na co dzień a nie inni dociekliwi ludzie, to Ty wiesz najlepiej jako matka co im potrzeba i jacy są....
    Są też ludzie co robią tylko sobie reklame swojej osoby kosztem Twojego synka....nie pytając cie o zdanie wypowiadają się w gazecie, dlaczego??????chyba chcą jakoś zabłysnąć w gazecie, czego to oni nie robią, jak to oni się starają!!!!!!to śmieszna i żałosne......ci ludzie nie zetknęli się jeszcze z cierpieniem i bólem , niemocą jak Ty kochana:)
    Widzą ,że i tak bez ich pomocy sobie radzicie
    Jako rodzice Szymka jesteście bardzo wspaniałymi i kochanymi a także silnymi rodzicami:)Nikt nie ma tyle siły co Wy.....Wielkie ukłony dla Was!!!!!!!!!!Nie patrzcie na nikogo, głowa do góry, bo ci ludzie wobec Was są zbyt słabi........
    Sama wiesz na kogo możesz liczyć i kto Wam może pomóc, nie wszyscy tak potrafią się kochać i wspierać jak Wy.........Pozdrawiam :)Całusy dla Księciunia i Księżniczki:*

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...