Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





czwartek, 13 października 2011

Apel o Pomoc

Photobucket
1) Przekazanie choćby najmniejszej kwoty na konto Szymonka:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Ul. Łomiańska 5,
01-685 Warszawa
Nr konta: PKO BP XV/o Warszawa
41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
Z dopiskiem:"15019 Gacioch Szymon darowizna na pomoc i ochronę zdrowia"

2) Wpłaty zagraniczne:

kod SWIFT (BIC): PKOPPLPW

86 1240 1037 1787 0010 1740 2700
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)
tytułem: 15019 Gacioch Szymon darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

31 1240 1037 1978 0010 1651 3186
(darowizny w euro)

tytułem: 15019 Gacioch Szymon darowizna na pomoc i ochronę zdrowia


Liczba wyświetleń stron 472

9 komentarzy:

  1. Moniczko wkleiłam na swojego bloga , Twój apel o pomoc dla Szymona ...zrobiłam to bez zapytania Ciebie o zgodę...ale chyba mi to wybaczysz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko ja biorac przyklad z Marzenki zrobilam to samo.Mam nadzieje ze sie nie pogniewasz.Jestescie stale w moich myslach i mysle ze im wiecej ludzie wie tym lepiej.pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ze mozna
    ktokolwiek moze niech zapoda dalej
    Marzenko do ciebie w tyg.listonsz przyjdzie
    odp tylko czy doszlo
    Mnie cos kurczy pod dole i nie wiem czy nie pojade wkoncu rodzic.
    a moze to jeszcze zly znak

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniczko to nie może być zły znak ...wszystko będzie dobrze i oby jak najszybciej...tego wam z całego serducha życzę...
    a z tym listonoszem to mnie zaintrygowałaś ...co ...gdzie..jak...nic nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja wkleilam Apel o pomoc dla Szymka na swoim blogu, im wiecej nas tym wieksza szansa na pomoc dobrych ludzi.
    Codziennie sledze Wasze losy i modle sie majac cicha nadzieje, ze Szymonek wroci do zdrowia.
    Trzymajcie sie dzielnie sercem jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamieściłam apel na FB, bo nie posiadam bloga.
    Trzymaj się Moniś, odezwij się na gg jak będziesz miała chwilkę.
    Buziaczki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja zamieściłam apel na blogu...mam nadzieję, ze otworzą się serca ludzkie i pomoc do Was popłynie...

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też jest info... pozdrawiam was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No i u mnie już jest,tylko na Naszej Klasie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...