Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





środa, 3 kwietnia 2013

Kocham Twoją mordkę :-)

 photo 4546b99e-87c1-4310-929a-053ab02de0de_zps7ab938e9.jpg
http://szymongacioch.pamietajmy.com.pl/
Gdy wchodzę na ten bloog i widzę Twoje zdjęcie to prosto w me oczy rzucają się Twe oczy .
wyglądasz na tym zdjęciu tak jakbyś patrzył mi (nam) z nieba , prosto w oczy , jakbyś był szczęśliwy , że nas widzisz ... i że my cię widzimy ...

Kocham Twoją mordkę :*
Kocham ten bloog . Kocham go bo wiem , że go stworzyłam z myślą o Tobie synuś, bo chcę żebyś chociaż tu , w nim był dla nas na co dzień , w rzeczywistości , w zakodowanych wspomnieniach naszych . Tu od nas nie odejdziesz .
Zapisałam Cię tu na X czasu . Mijają  dni , miesiące ,.. czas biegnie szybko , tak po prostu ...
następne święta spędziliśmy bez Ciebie

Zostały po Tobie fotografie i cudowne wspomnienia w naszych sercach.
Nie umieramy nigdy ... umiera tylko czas ... przeklęty czas.
Bywa taki czas kiedy wydaje ci się , że twoje życie jest dobrze ułożone , że nic złego nie może się stać . 
to nie prawda ... , bo ...
... nie wiadomo kiedy ... nie wiadomo jak ... nie wiadomo gdzie ... i kto ... 
to przychodzi niespodziewanie , jak grom z jasnego nieba , to boli , gorzej niż rana , złamana kość . tego się nigdy nie spodziewasz . to przychodzi tak po prostu ...
w jednej głupiej , krótkiej chwili twój świat zawala się ...
powstaje jeden szary , skruszony gruz ... , bo ...
... bo odeszła osoba , którą " bardzo kochaliśmy , kochamy ... i bez względu na wszystko będziemy nadal kochać " .
... bo odeszła osoba , która powodowała szeroki uśmiech na naszych twarzach .
... bo odszedł On , nasz promienny Księciunio
Jego nie da się zapomnieć , nie da się uwierzyć w to , że już Go niema . 
to jest trudne , coraz trudniejsze ...

  Tęsknota za Nim mnie rozbija , coraz słabiej potrafię o Nim rozmawiać . to boli ... jak cholera .

Boże dlaczego On musiał odejść ?!?!?!

3 komentarze:

  1. Pani Moniko,jestem również mamą i czytając w tej chwili bloga płacze razem z Panią.Nie znam słów które dały by ukojenie...moge tylko się pomodlić za duszyczkę Szymonka i przytulić myślami do serca Pani serce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego odchodzą Dzieci? tego nigdy nie zrozumiem, mam nadzieję, że kiedyś, po drugiej stronie, wszystko stanie się jasne.
    Szymuś(*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, jestem z Tobą, rozumiem i czuję. Moja córa walczy już czwarty rok a ja przed świętami padłam z rozpaczy. Ratowali mnie kilka dni i jestem znowu i dobrze, bo mogę jej pomagać tak jak potrafię. Pozdrawiam Cie ciepło jak zawsze i zawsze o Was myślę.

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...